۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان اعلام کرد؛

فروش ۲۷ میلیارد تومان اموال مازاد دستگاه‌های دولتی استان همدان

فروش ۲۷ میلیارد تومان اموال مازاد دستگاه‌های دولتی استان همدان

همدان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان تاکنون میزان اعتبارات فروش اموال دستگاه‌های اجرایی استان برابر ۲۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسکندر صیدایی پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه لایحه بودجه، فرآیندهایی را طی کرده و یکشنبه در صحن علنی مجلس طرح خواهد شد، عنوان کرد: منابع خوبی ظرف این چند روز به استان همدان ابلاغ شده که دستگاه‌ها باید در جذب آنها وارد کار شوند.

وی با در این راستا از ۴۷ میلیارد تومان در راستای پروژه‌های جهش تولید و ۷۲ میلیارد تومان در بحث تملک استانی در قالب طرح‌های پیوست شماره یک قانون بودجه نام برد و افزود: رصد منابع هزینه‌ای به جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان با بیان اینکه برنامه ششم یک سال تمدید و برنامه‌ها در سال ۱۴۰۱ در ادامه آن است، از تدوین برنامه عملیاتی یک ساله استان همدان برای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

صیدایی با تاکید بر اینکه فروش اموال مازاد دولتی در اولویت است، گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان همدان برابر ۴۸۵ میلیارد تومان است که از این میزان تاکنون ۸۴ درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه از اعتبارات سه درصد فروش نفت و گاز نیز تاکنون ۲۰ درصد تخصیص یافته، عنوان کرد: اعتبارات فروش اموال غیرمنقول استان نیز برابر یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان است.

صیدایی، با اشاره به اینکه ۲۵ درصد به اعتبارات اسناد خزانه اسلامی تعلق پیدا کرده است، اضافه کرد: اعتبارات محرومیت زدایی استان در حدود ۸۱ میلیارد تومان است که از این میزان ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه ۸۵ درصد اعتبارات هزینه‌ای استان در سال ۱۴۰۰ تخصیص یافته است، میزان این اعتبارات را برابر یک هزار و ۲۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تصمیم گیری در مورد درآمد حاصل از فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی استان همواره در دستور کار بوده است، گفت: ادارات و سازمان‌هایی چون استانداری، راه و شهرسازی، بهزیستی و جهادکشاورزی استان در این زمینه ورود مناسبی داشته اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون میزان اعتبارات فروش اموال دستگاه‌های اجرایی استان برابر ۲۷ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان بوده که در پرداخت دیون پرسنلی، کسری حقوق قراردادی‌ها، کسری حقوق رسمی و پیمانی‌ها و سرانه‌های تقسیم شده، دستگاه‌هایی که در فروش اموال مازاد پای کار بوده اند، در اولویت قرار می‌گیرند.

کد خبر 5426949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha